Het prijzenschip
3 plaatsers
gratis :: internet :: leuke sites
Pagina 1 van 1
Het prijzenschip
Beleef leuke avonturen op de digitale oceaan en verdien Gouden Munten. Na jouw aanmelding ontvang je je eigen digitale Prijzenschip en kun je op jacht gaan naar de Gouden Munten. Met deze Gouden Munten kun je schatten kopen (Iris Cheques, Bisocoopbonnen en veel meer). Verder zijn er elke maand ook vele leuke prijzen te winnen en zijn er ook opdrachten waarmee je extra munten kunt verdienen!
Waarom lid worden?
» Gratis Lidmaatschap
» 125 Munten Startbonus
» Munten verzamelen met E-mails lezen
» Elke maand kans op leuke prijzen!
» Bonus van 25 Munten per aangebracht lid!
Word lid!: http://www.hetprijzenschip.nl/index.php?refid=saliha26
Waarom lid worden?
» Gratis Lidmaatschap
» 125 Munten Startbonus
» Munten verzamelen met E-mails lezen
» Elke maand kans op leuke prijzen!
» Bonus van 25 Munten per aangebracht lid!
Word lid!: http://www.hetprijzenschip.nl/index.php?refid=saliha26
saliha26- Gratis newbie
- Aantal berichten : 1
Leeftijd : 32
Registration date : 20-04-08
Re: Het prijzenschip
Ik ben inderdaad ook lid bij die site, is een leuke site, ik zou zeggen iedereen aanmelden
Het eilandenspel vind ik erg leuk om te doen en ik win regelmatig nog iets ook.
Groetjes
Het eilandenspel vind ik erg leuk om te doen en ik win regelmatig nog iets ook.
Groetjes
ik heb een beetje valsgespeeld op die site, ik heb meerdere accounts aangemaakt!
yasmina- Gratis newbie
- Aantal berichten : 16
Leeftijd : 30
Registration date : 24-04-08
ja, ik heb meerdere accounts gemaakt om meer munten te kunnen verdienen
yasmina- Gratis newbie
Oke.
Dan hoor ik voor je dat ze er niet achter komen.
Maar ik kan me voorstellen dat de webmaster er niet blij mee zal zijn, ik heb zelf ook een site met bijna 800 leden, als ik merk dat leden dit doen (dat kan je makkelijk zien in de admin gedeelte) dan verwijder ik ze direkt en blokeer ik ze ook voor in de toekomst.
Echt als je dit een leuke/goede site vind, zal ik een account aanhouden, want het is zonde als je straks helemaal niet meer op de site mag komen. (je moet zelf weten natuurlijk wat je doet )
Groetjes en een fijn weekend verder!
Dan hoor ik voor je dat ze er niet achter komen.
Maar ik kan me voorstellen dat de webmaster er niet blij mee zal zijn, ik heb zelf ook een site met bijna 800 leden, als ik merk dat leden dit doen (dat kan je makkelijk zien in de admin gedeelte) dan verwijder ik ze direkt en blokeer ik ze ook voor in de toekomst.
Echt als je dit een leuke/goede site vind, zal ik een account aanhouden, want het is zonde als je straks helemaal niet meer op de site mag komen. (je moet zelf weten natuurlijk wat je doet )
Groetjes en een fijn weekend verder!
ik denk niet dat ze erachter zullen komen, want ik heb een andere e-mail adres en een andere voornaam+achternaam gebruikt
yasmina- Gratis newbie
Dat scheelt inderdaad al weer een hoop, ik heb members op mijn site die gebruiken hetzelfde
Groetjes
Groetjes
gratis :: internet :: leuke sites
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: